czwartek, 23 stycznia 2014

O co wam chodzi?

         Nie rozumiem dwóch osób: Paulina Edwards i Evixxa Truskaffka. Oskarżacie mnie o to, że kopiuję czyjś blog. Ale skąd możecie niby o tym wiedzieć. Każdy rozdział na tym blogu napisałam sama. Dobra. Na dwóch innych blogach coś się powtórzyło i co? Od razu oczywiście jest kopiowane. Przynajmniej tak wynika z tego co wy piszecie. Gdyby tak patrzeć na to co piszecie to w wielu blogach takie rzeczy się znajdują. I co? Wiele blogów jest gdzie jeden z głównych bohaterów (chłopak) jest zły, imprezuje itd. Ale to przecież normalne. Na prawdę trudno by było pisać, żeby wymyślić coś do czego nikt się nie przyczepi.
         Czekam teraz na wasze hejty. Zobaczymy do czego teraz się przyczepicie? Hmm? Może do tego, że jednymi z bohaterów jest One Direction? Co? Albo to, że Katie ma wygląd Seleny Gomez? Hmm? Czekam xx

12 komentarzy:

  1. Spójrz sobie na fabułę tego bloga:
    http://one-direction-change.blogspot.com/
    Przeczytaj sobie go nawet nie musisz całego. Porównaj sobie rozdziały fabułę do swojego bloga. Nie sądzisz, że jest trochę za zbliżona do ciebie? Naprawdę tego nie skopiowałaś? Czy boisz się przyznać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne, że nigdy w życiu nie wchodziłam na tamtego bloga i go nie czytałam. Pamiętałabym o tym.
      Może i jest podobny. Nie raz widziałam takie blogi. I co? Ale najlepiej jest oskarżać o kopiowanie. To czasami może zaboleć wiesz? Ktoś się napracuje, a inni oskarżają.

      Usuń
    2. Ja mówię tylko, że są tam identyczne rzeczy, to już nie jest zmienianie to są wręcz powtórzenia. Ja wiem to boli, ale moją koleżankę to też zabolało jak to przeczytała. Bo wiesz ona też pracuję nad swoją pracą bardzo długo. I nagle jest twój blog taki identyczny fabuła też identyczna. To powiedz mi jak ona ma się czuć? Naprawdę przeczytaj sobie i porównaj do swojego.

      Usuń
    3. Rozumiem Cię. Ale nie musicie mnie od razu oskarżać o kopiowanie. Teraz dosyć często spotyka się blogi o podobnym temacie. Rzadko kiedy widzi się (przynajmniej ja) coś nowego.
      Tylko nie obraź się, ale jestem ciekawe czy jeśli na jakimś innym blogu znalazłybyście kilka podobieństw to też tak byście pisały?

      Usuń
    4. Wiesz mi tu już nie chodzi o kilka podobieństw, bo pierwsze rozdziały są naprawdę bardzo do siebie podobne. Wiem, że ciężko znaleźć coś nowego, ale wiesz zazwyczaj są większe różnice... Nie chcę ci wmawiać, że to skopiowałaś, jeśli tego nie zrobiłaś, ale to naprawdę jest strasznie podobne.

      Usuń
  2. Słuchaj, nie chciałam cię urazić ja tylko strasznie się wkurzyłam bo twój blog jest mega podobny do bloga mojej koleżanki, co ja mówię?!... prawie taki sam!!! Tyle nad nim pracowała, a tu BUM taki sam blog tylko inne imiona.
    Nie sądzisz że to trochę dziwne?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dziwne jest to, że nigdy go nie czytałam. Możesz mi nie wierzyć, ale ostatnio czytałam podobny blog do mojego innego. I tam też się wiele rzeczy powtarzało jednak stwierdziłam, że bez sensu jest się wykłócać o takie głupoty.
      Przeczytałam dzisiaj ten blog twojej koleżanki i według mnie podobny jest tylko początek (oprócz tego, że tamta bohaterka ma siostrę) oraz to, że ma przyjaciela (u mnie George, a tam Nathan) i to wszystko. Reszta jest inna.
      Jeśli nadal mi nie wierzycie to przepraszam, ale nie wiem co mam niby teraz zrobić.

      Usuń
  3. Dobrze już dobrze masz rację ;) Przepraszam! A tak swoją drogą...masz całkiem niezły ten blog;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę dziękuję. I mam nadzieję, że nie będzie dochodzić do takich kłótni, bo nie czuję się wtedy dobrze ;c

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. jeśli naprawdę nie czytałaś, to przepraszam za oskarżenia, tylko po prostu są strasznie podobne.. Nie będę się wykłócać, bo to nie ma sensu. Jeśli naprawdę tego nie zrobiłaś to przepraszam, po prostu Wasze blogi są łudząco podobne.. Ale nie będę Cię oskarżać. / Amy

      Usuń
  4. Nie przejmuj się niektórymi :) Ja też widziałam, że niektórzy pisali opowiadanie podobne do mojego. Jest to trochę denerwujące ale cóż mogę poradzić. Podoba tematyka i tyle xdd Np. fabuła jest taka że dwie przyjaciółki wyjeżdżają do Londynu i spotykają 1D hahah to ja widzę prawię na każdym blogu. Jednak każdy blog się czymś wyróżnia, bohaterami, stylem pisania lub nawet czasem :)

    OdpowiedzUsuń