wtorek, 21 stycznia 2014

Liebster Awards #2

Zostałam nominowana przez: http://please-love-us.blogspot.com Bardzo dziękuję za tą nominację. To już druga na tym blogu <3

1. Jak długo prowadzisz bloga?
Ten założyłam gdzieś pod koniec września :)
2. To twój jedyny blog? 
Nie. Mam jeszcze dwa:
http://summer-changed-my-life.blogspot.com
http://back--for--you--one--direction.blogspot.com
3. Skąd wziął się u Ciebie pomysł na założenie bloga?
Czytałam wiele innych i postanowiłam spróbować. Chciałam też się podszkolić w pisaniu, co bardzo mi ułatwiło pisanie wypracowań itd.
4. Dlaczego akurat TAKA tematyka bloga? 
Szczerze sama nie wiem. Tak kiedyś siedziałam przed komputerem. Włączyłam worda i zaczęłam pisać. Później pomyślałam, że mogę założyć bloga i oto jest.
5. Jakie masz motto życiowe? 
"Bądź sobą każdy inny jest już zajęty" ~ Liam Payne
6. Do jakich fandomów należysz?
Jestem tylko Directioner :)
7. Jak długo do niego/nich należysz?
Jestem gdzieś od połowy marca. Ale dokładnie, którego to nie wiem.
8. Ulubiony kolor?
Czerwony i niebieski <3
9. Jakie masz hobby? 
Lubię czytać, słuchać muzyki oraz pisać <3
10. Ile masz lat?
Rocznikowo już 16(w czerwcu)
11. Najładniejsze imię damskie to... męskie to...
Damskie to Diana oraz Ewelina. A męskie to Michał i Kamil :)
Nominuję:

Pytania:
1. Jak długo prowadzisz bloga?
2. Czy to twój jedyny blog? Jeśli nie, to podaj inne.
3. Do jakich fandomów należysz.
4. Czy masz ulubieńca w One Direction? Jeśli tak to kto.
5. Jak się rozpoczęła twoja historia z pisaniem?
6. Ile masz lat?
7. Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie.
8. Prowadzisz bloga sama czy z kimś?
9. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
10. Masz rodzeństwo?
11. Twoje największe marzenie?

4 komentarze:

  1. Dziękujemy za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za nominację :-*
    Zapraszam na moje pozostałe dwa blogi: forget-everything-else.blogspot. com (o siostrze Lou, Harrym i Niallu) & or-ever-will-be-fine.blogspot. com (to fanfiction o Niallu) Liczę że wpadniesz.

    OdpowiedzUsuń