poniedziałek, 30 grudnia 2013

Liebster Award #1

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 Na prawdę nie spodziewałam się tego, że kiedykolwiek dostanę nominację. 

Dziękuję za nią http://kooloorowa.blogspot.com/


1.Jak długo prowadzisz bloga?
Gdzieś pod koniec września założyłam. Więc już będą trzy miesiące <3
2.Lubisz pisać?
Tak i to bardzo. Dzięki temu w szkole łatwiej idzie mi pisanie :)
3.Prowadzisz jeszcze jakiegoś bloga?
Jeszcze dwa:
4.Jakie masz hobby?
Lubię pisać, czytać książki, słuchać muzyki.
5.Masz jakieś zwierze?
Niestety nie. 
6.Ile masz lat?
Mam 15 lat.
7.Prowadzisz bloga sama czy z kimś?
Sama.
8.Który raz jesteś nominowana do Liebster Award?
Pierwszy raz i na prawdę dziękuję nominującej :)
9.Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej ?
Piątek, bo to ostatni dzień chodzenia do szkoły i na ostatniej lekcji mam biologię, na której można się pośmiać <3
10.Jaki przedmiot w szkole jest twoim ulubionym?
Nie mam ulubionego. Ale lubię WF, Matematykę, Chemię, Fizykę :)
11.Cieszysz się, że zostałaś nominowana do Liebster Award?
Tak i to bardzo <3 Jeszcze raz dziękuję ;**

Nominuję:
Pytania:
1. Od jak dawna piszesz bloga? 
2. Czy piszesz inne blogi? Jeśli tak to jakie?
3. Ile masz lat?
4. Piszesz bloga sama czy z kimś?
5. Jak masz na imię?
6. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
7. Kto jest twoim ulubieńcem z One Direction?
8. Jakich wykonawców słuchasz?
9. Twój ulubiony kolor?
10. Czy masz zwierzątko?
11. Cieszysz się z powodu otrzymania nominacji?
_______________________________
Naprawdę dziękuję za otrzymanie nominacji. Zaraz zabieram się za pisanie rozdziału :) 

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację, ale nie biorę udział w tego typu zabawach... Jednak nudzi mi sie i odpowiem na twoje pytania :D
    1. Od niecałych dwóch lat
    2. Tak: http://onedirectionwhatmakesyoubeautiful.blogspot.com/
    oraz jestem współtwórczynią tego bloga: http://oneworldmanylivesonefuture.blogspot.com/ jednak teraz nie udzielam się na nim.. obecne opowiadanie pisze moja koleżanka
    3. Jeszcze 15
    4. Blogi "Sandra Wolf" i "Story of my life" piszę sama, a "I will folow you into the dark" piszę z koleżnką (Zuzka M.)
    5. Sandra :D
    6. W-F, plastyka, technika (jestem artystką, więc to stąd) Informatyka, geografia i może to dziwne, ale matematyka
    7. Louis, jednak każdy z nich ma w sobie to COŚ
    8. ło matko boska... One direction, Muse, Linkin Park, Inna, Little mix, P.O.D., Red, You me at six, The Wanted... i wiele wiele innych
    9. czerwony, czarny, niebieski
    10. W tej chwili dwa żółwie (Sonia i Zdzichu) ale za miesiąc będę miała pieska
    11. Tak, bo jest to dla mnie swego rodzaju wyróżnienie. Wtedy widzę, że ktoś docenia moją pracę. I bardzo dziękuję za to wyróżnienie, mimo, że nie biorę udziału w tego rodzaju zabawach :)

    OdpowiedzUsuń